Η Διαδικασία Αναγόμωσης της Bandag
ΣΤΑΔΙΟ 1
Ο αρχικός έλεγχος αξιολογεί την ασφάλεια
του στελέχους του ελαστικού.
Τα μάτια και τα χέρια ενός ειδικού στα ελαστικά
είναι τα βασικά εργαλεία για την αξιολόγηση
ΣΤΑΔΙΟ 2
Ο μη καταστροφικός έλεγχος εξετάζει τα
αόρατα ζητήματα ασφάλειας.
Εκεί όπου σταματούν οι ανθρώπινες ικανότητες
και η τεχνογνωσία, αναλαμβάνει η τεχνολογία,
με τη χρήση εργαλείων όπως ο Ανιχνευτής για
Καρφότρυπες, ο Διατομογράφος και το NDI.
ΣΤΑΔΙΟ 3
Η λείανση αποκαθιστά τις διαστάσεις του
ελαστικού και την τέλεια ισορροπία.
Η λείανση αφαιρεί το φθαρμένο πέλμα,
κατεργάζεται την επιφάνεια και διορθώνει
οποιαδήποτε ανωμαλία στην περιφέρεια του
ελαστικού.
ΣΤΑΔΙΟ 4
Η απόξεση και η γόμωση επιδιορθώνουν και
σώζουν πολύτιμα στελέχη
Κάθε βλάβη που έχει υποστεί το ελαστικό
εξαλείφεται και επιδιορθώνεται για να
αποκατασταθεί η αρχική δύναμη του στελέχους.
Οι επιδιορθώσεις της Bandag εξασφαλίζουν τη
μέγιστη ενίσχυση του ελαστικού.
ΣΤΑΔΙΟ 5
Κατασκευή: προστιθέμενη αξία με την
προσθήκη ενός νέου πέλματος.
Σε αυτό το στάδιο, εφαρμόζονται με ακρίβεια και
ομοιογένεια γύρω από το στέλεχος η ενδιάμεση
συνδετική στρώση (γόμα κούσιον) και ένα νέο
πέλμα.
ΣΤΑΔΙΟ 6
Ο βουλκανισμός “ασφαλίζει” το πέλμα στο
ελαστικό.
Το αναγομωμένο ελαστικό της Bandag περνάει
στη συνέχεια από βουλκανισμό σε έναν ελαστικό
φάκελο, σε συνθήκες μέτριας θερμοκρασίας και
πίεσης.
ΣΤΑΔΙΟ 7
Ο τελικός έλεγχος εξετάζει την ασφάλεια
και την τελειότητα της εμφάνισης.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, το φρεσκο-
αναγομωμένο ελαστικό επιστρέφει για έναν
τελικό οπτικό και διά αφής έλεγχο, ώστε να
διαπιστωθεί ότι ανταποκρίνεται σε όλες τις
προδιαγραφές απόδοσης και εμφάνισης.